S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Úvod » Kawasaki » ZX-6R Ninja » Padací protektory do rámu KAWASAKI ZX-6R Ninja r.v.13-18


        

Padací protektory do rámu KAWASAKI ZX-6R Ninja r.v.13-18

novinka


0x
skladem

 

Dostupnost: 3-7 dnů (běžně skladem u dodavatele)
Číslo produktu: RT-KA023
Výrobce: Rutan Performance
Model: ZX-6R Ninja
Určení: Padáky do rámu
Provedení protektoru:
Barva protektorů:
Naše cena bez DPH : 1 690 Kč (66 Eur)
Naše cena s DPH (21 %):
2 045 Kč (80 Eur)

do košíku:
  balení  

Popis výrobku

Sada padacích protektorů do rámu určená pro motocykly:

  • KAWASAKI ZX-6R NINJA r.v.13-18

Protektory jsou upevněny k duralové desce kotvené jedním šroubem k rámu.

Deska účinně absorbuje nárazovou energii a zároveň vynáší protektor do okna kapotáže.

Úprava kapoty proto není nutná.

Technická specifikace:

  • způsob uchycení: PŘEPÁKOVÁNÍ
  • obtížnost montáže: NÍZKÁ
  • úprava kapotáže: NE

Balení obsahuje:

  • levý + pravý padací protektor
  • montážní sada
  • podrobný montážní návod včetně obrázků

Přečtěte si také zajímavý článek o funkčnosti padacích protektorů.

PROVEDENÍ PROTEKTORŮ

  • CLASSIC je silonový padací protektor klasického tvaru s rádiusem na koncové hraně. Pouze v černé barvě.
  • ARROW je silonový padací protektor s kuželovou hlavicí a válcovým tělem. Hlavice protektoru má dvě ozdobné drážky. Pouze v černé barvě.
  • SLIDER je vícekomponentní protektor, který se skládá ze silonového těla a ozdobné duralové korunky.
  • GATLING je vícekomponentní protektor, který se skládá ze silonového těla, ke kterému je šesti šrouby připevněna duralová korunka. Tento tvar využívá příznivé vlastnosti obou použitých materiálů. Silonové tělo výborně pohlcuje nárazovou energii a duralová, vyměnitelná korunka má díky ocelovým šroubům vysokou otěruvzdornost. Po pádu lze tedy vyměnit pouze korunku se šrouby, která je k dostání jako náhradní díl (pouze pro zákazníky, kteří už dříve tuto sadu zakoupili).
  • DRAGON je vícekomponentní protektor, který se skládá ze silonového těla, plastového slideru a duralové korunky Gatling. Tento tvar využívá příznivé vlastnosti obou použitých materiálů. Silonové tělo výborně pohlcuje nárazovou energii a duralová, vyměnitelná korunka má díky ocelovým šroubům vysokou otěruvzdornost. Plastový slider, primárně plnící designovou funkci také ale zvětšuje plochu protektoru a tím rozšiřuje ochrannou zónu.  Po pádu lze vyměnit pouze korunku se šrouby, případně také slider. Vše je k dostání jako náhradní díl k dříve zakoupené sadě.

MATERIÁLY PROTEKTORŮ

  • SILON - Univerzální materiál, který výborně tlumí nárazovou energii, je velmi houževnatý, má výbornou otěruvzdornost a je šetrný k úchytu motocyklu. Standartně nabízený v černé barvě, polotovar je rentgenovaný a UV stabilní.
  • DURAL - Velmi pevný materiál, eloxovatelný a leštitelný s výbornou odolností proti otěru.

Pozn. Dural je podstatně tvrdší než běžně používaný polyamid , který pohlcuje větší množství nárazové energie.

MATERIÁLY MONTÁŽNÍ SADY

  • ŠROUBY - V sadě jsou dodávány pouze kvalitní pevnostní šrouby v zinkovaném provedení. Každá sada obsahuje veškerý spojovací materiál nutný k montáži - není nutné cokoliv dokupovat!
  • MONTÁŽNÍ SADY - se zpravidla skládají z duralových upevňovacích desek, hřídelí a jiných speciálních komponent, ke kterým je připevněna samotná hlavice protektoru. Viditelné komponenty jsou v závislosti na typu motocyklu stříbrné, nebo černě eloxované.

ZPŮSOBY UCHYCENÍ

  • PŘEPÁKOVÁNÍ - protektor je upevněný na duralové desce, která vynáší protektor do okna kapotáže. Úprava kapoty tedy není nutná. Tato konstrukce oproti klasickým protektorům zaručuje vysokou účinnost a zároveň zabraňuje poškození úchytu, protože hlavní nárazová síla je zachycena duralovou deskou a nepřenáší se přímo do úchytného bodu.
  • PŘÍMÝ - protektor je upevněn pomocí jednoho šroubu přímo do rámu motocyklu. V některých případech je nutná úprava kapotáže.

YzAxNDY5Zm