S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Úvod » Honda » VTR 250 » Padací protektory do rámu HONDA VTR 250 r.v.10=>


        

Padací protektory do rámu HONDA VTR 250 r.v.10=>

skladem

 

Dostupnost: 3-7 dnů (běžně skladem u dodavatele)
Číslo produktu: RT-HO002-
Výrobce: Rutan Performance
Určení: Padáky do rámu
Provedení protektoru:
Barva protektorů:
Naše cena bez DPH: 1 182 Kč (47 Eur)
Naše cena s DPH (21 %):
1 430 Kč (57 Eur)

do košíku:
  balení  

Sada padacích protektorů do rámu určená pro motocykly:

  • HONDA VTR 250 r.v. 10=>

Klasické protektory upevněné jedním šroubem k rámu.

Technická specifikace:

  • způsob uchycení: PŘÍMÝ
  • obtížnost montáže: NÍZKÁ
  • úprava kapotáže: NE
  • doporučený materiál: SILON
  • doporučený tvar: LIBOVOLNÝ

Balení obsahuje:

  • levý + pravý padací protektor
  • montážní sada
  • podrobný montážní návod včetně obrázků

 

Přečtěte si také zajímavý článek o funkčnosti padacích protektorů.

 

PROVEDENÍ PROTEKTORŮ

  • HŘÍBEK je silonový padací protektor klasického tvaru s rádiusem na koncové hraně. POUZE V ČERNÉ BARVĚ.
  • KUŽEL je silonový padací protektor s kuželovou hlavicí a válcovým tělem. Hlavice protektoru má dvě ozdobné drážky. POUZE V ČERNÉ BARVĚ.
  • CONUS je silonový padací protektor s kuželovým tělem a s ozdobnými drážkami po  celé délce. Tento tvar se nedoporučuje použít na motocykly, kde je nutné zhotovit díru do kapotáže. Ta by při použití tohoto tvaru měla zbytečně velký průměr. POUZE V ČERNÉ BARVĚ.
  • GATLING je vícekomponentní protektor, který se skládá ze silonového těla, ke kterému je šesti šrouby připevněna duralová korunka. Tento tvar využívá příznivé vlastnosti obou použitých materiálů. Silonové tělo výborně pohlcuje nárazovou energii a duralová, vyměnitelná korunka má díky ocelovým šroubům vysokou otěruvzdornost. Po pádu lze tedy vyměnit pouze korunku se šrouby, která je k dostání jako náhradní díl (pouze pro zákazníky, kteří už dříve tuto sadu zakoupili).
  • DRAGON je vícekomponentní protektor, který se skládá ze silonového těla, plastového slideru a duralové korunky Gatling. Tento tvar využívá příznivé vlastnosti obou použitých materiálů. Silonové tělo výborně pohlcuje nárazovou energii a duralová, vyměnitelná korunka má díky ocelovým šroubům vysokou otěruvzdornost. Plastový slider, primárně plnící designovou funkci také ale zvětšuje plochu protektoru a tím rozšiřuje ochrannou zónu.  Po pádu lze vyměnit pouze korunku se šrouby, případně také slider. Vše je k dostání jako náhradní díl k dříve zakoupené sadě.

MATERIÁLY PROTEKTORŮ

  • SILON : Univerzální materiál, který výborně tlumí nárazovou energii, je velmi houževnatý, má výbornou otěruvzdornost a je šetrný k úchytu motocyklu. Standartně nabízený v černé barvě, polotovar je rentgenovaný a UV stabilní.
  • DURAL : Velmi pevný materiál, eloxovatelný a leštitelný s výbornou odolností proti otěru.

Pozn. - Duralové sady nejsou vhodné pro každý typ motocyklu. Dural je podstatně tvrdší než běžně používaný polyamid , který pohlcuje větší množství nárazové energie. Při nevhodném použití duralové sady na motocyklu, kde není tento materiál doporučen může dojít k poškození úchytu. Proto vybírejte materiál sady velmi uvážlivě a dbejte doporučení

 

MATERIÁLY MONTÁŽNÍ SADY

ŠROUBY: V sadě jsou dodávány pouze kvalitní pevnostní šrouby v zinkovaném provedení. Každá sada obsahuje veškerý spojovací materiál nutný k montáži - není nutné cokoliv dokupovat!

MONTÁŽNÍ SADY: se zpravidla skládají z duralových upevňovacích desek, hřídelí a jiných speciálních komponent, ke kterým je připevněna samotná hlavice protektoru.
Jsou nabízeny ve dvou barevných provedeních:

  • STŘÍBRNÁ - veškeré komponenty jsou v přírodním stavu – stříbrné, bez eloxování - základní verze
  • ČERNÁ Veškeré viditelné komponenty jsou černě eloxované - příplatková verze.

 

ZPŮSOBY UCHYCENÍ

  • PŘEPÁKOVÁNÍ - protektor je upevněný na duralové desce, která vynáší protektor do okna kapotáže. Úprava kapoty tedy není nutná. Tato konstrukce oproti klasickým protektorům zaručuje vysokou účinnost a zároveň zabraňuje poškození úchytu, protože hlavní nárazová síla je zachycena duralovou deskou a nepřenáší se přímo do úchytného bodu.
  • PŘÍMÝ - protektor je upevněn pomocí jednoho šroubu přímo do rámu motocyklu. V některých případech je nutná úprava kapotáže.

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Nebyl zatím přidán žádný názor. Přidejte svůj názor nebo dotaz jako první.

MDQ1MjBl